About shoes..

Min mamma och jag diskuterade lite häromdagen, angående att flytta hemifrån. Eftersom jag är ganska huslig av mig så sa att hon inte tvivlade på att jag skulle klara mig själv. Då menade hon med tvättning, matlagning och liknande.
"Men lägenheten skulle nog se ut som en soptipp, och svämma över av skor." Tillade hon sen. 

Det fick mig att börja tänka. Det ligger ju faktiskt något i det hon säger. Jag vet att jag är skitdålig på att hålla ordning, städning är det värsta jag vet,  men om det där med skorna... Är det verkligen så illa?
Svaret lyder: Ja. Det är det.
Personligen tycker jag inte att jag köper så mycket skor, men när man sedan tittar i alla skolådor och andra gömmor så visar det sig vara fel. Det finns miljoner par. Och det värsta är att jag inte ens använder dem. Jag köper dem, och sedan står de bara i garderoben och samlar damm! Det är verkligen konstigt..

True Love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HUr många skor har du?

2009-03-05 @ 17:02:39
Postat av: Jessica

Ingen aning, Många! :D

2009-03-06 @ 15:46:56
URL: http://jhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0