Godmorgon!

Det var en trött och sliten Jessica som vaknade idag. Mamma fick som alltid för sig att hon skulle utföra de mest bullriga aktiviteterna nu på morgonen- så som dammsugning. Förstår inte varför det inte kan vänta till alla har vaknat.. Det hjälper inte hur mycket jag än gnäller om det. Det vore fördelen med att bo själv! Ingen som stör!

Idag funderar jag på att åka ut till papi i Frövi. Om jag inte lyckas sparka upp Emma ur bingen det vill säga. Men det tvivlar jag ganska starkt på, så det blir nog det förstnämnda. Solen är på plats idag igen och jag hoppas att det blir lika varmt som igår så att man kan sitta ute. Sommarfräknarna kanske till och med börjar kika fram snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0